آذران پلاست رسا

تولید کننده، فروش، طراحی و اجرای دیوارپوش، کفپوش و سقف کاذب شرکت آذران پلاست رسا،

۳۸ مطلب در تیر ۱۴۰۲ ثبت شده است

قیمت دیوارپوش

دیوارپوش

شما با کلمه دیوارپوش اشنا هستید در تمامی محیط هایی که تشریف برده اید یا در منازل و محیط های اداری تجاری دیده اید اساسا روی دیوار نوعی دیوارپوش کار شده است خواه ممکن است از طرح ساده باشد همچون رنگ امیزی دیوار یا اینکه چوب اصیل باشد همه اینها به نوعی با دکوراسیون داخلی خلاصه میشود. در دنیای امروزه که هر ساله شاید با حدود 5 تا هفت محصول مختلف در بخش دکور می بیند چرا که سلیقه ها به روز تر میشود و همچنین مدهایی که در کشورهایی اروپایی وارد میشود بعد از گذشت چند ماه نیز در کشورمان اجرایی میشود. بنابراین صنعت دکوراسیون داخلی و مخصوصا دیوارپوش دارای انواع مختلفی است. بعضی از دوستان شاید با یک رنگ امیزی محیط خود، راضی شوند و عده ای دوستان هم هستند که هر بخشی از منزل خودشان را مزین به انواعی از دیوارپوش که بعدها شرح میدهیم همچون دیوارپوش اجری، بتنی، سنگی یا هر نوع دیگر را نصب خواهند کرد.

در ادامه شرح دیوارپوش عرض میکنیم که هر محصولی که روی دیوار اصلی نصب شود و حالت دکوری داشته باشد به نوعی دیوارپوش است، اما مقصود از بعضی ها این است که هم حکم زیبایی داشته هم حکم عایق صوتی، در بخش دیگری دیوارپوشها کمک میکند که دیوار کاملا انتی باکتریال باشد، ضد میکروب باشد. بعضی از دیوارپوشها خاصه برای اتاق کودکان طراحی شده است و بعضی دیگر مختص به اتاق خواب هست، تعدادی از دیوارپوش ها را هم شم می توانید در نمای داخلی و هم در نمای بیرونی کار کنید. اساسا این محصول کارایی خیلی خوبی دارد همچنین تعدادی از دیوارپوشها هستند که همزمانی که روی دیوار نصب میشود همان را شما میتوانید روی سقف هم به عنوان سقف پوش استفاده کنید پس در بین همه این محصولات دکوری، این دیوارپوش است که دارای انواع مختلفی است در ادامه نیز با ما همراه باشید تا شرح کاملی از این محصولات عرض کنیم.

قیمت دیوارپوش

بخشی که به آن می پردازیم قیمت دیوارپوش است که در چند نکته خلاصه میشود و اینکه پرسنل شبانه روز ما در هفت روز هفته و 365 روز سال در خدمت شما هستند تا نیاز شما را نسبت به دیوارپوش و اساسا هر محصولی که در صنعت دکوراسیون داخلی وجود دارد بر طرف کنند. اما در مورد قیمت دیوارپوش نیاز است که چند مسئله را خدمت شما عرض کنیم اول اینکه قیمتها در بازار داخلی دچار تلاطم است به بخش بندی مختلفی هم دسته بندی میشود یک بخشی مربوط به مواد اولیه است که توسط کارخانه به ما داده می شود، چرا که شاکله اصلی دیوارپوش دارا بودن مواد پی وی سی است. دستخوش تغییرات قیمتی در طول سال میشود که بهاء تمام شده مشخص نیست، در بخش دیگر این است که بعضی از دیوارپوشها وارداتی هستند همچون دیوارپوشهای بین کابینتی که اساسا از کشورهای همسایه وارد میشود که آن هم تحت تاثیر قیمت ارزی یا اینکه بهاء تمام شده کمرگ است که آن هم در قسمت خود جای بحث و گفتگو دارد. اما این نوید را خدمت شما سروران گرامی داریم که بی واسطه به صورت شبانه روزی خدمات خود را تقدیم خواهیم کرد تا چنانچه که در روزهای تعطیل یا هر زمان دیگری بچه های معمار دکوتهران را در خدمت خودتان داشته باشید.

 

قیمت دیوارپوش را با این موضوع ادامه خواهیم داد که هر کدام از این محصولات در بخشهای خاص خود استفاده می شود و از قیمت های ارزان تا قیمت گران دسته بندی میشود، در بخش مربوط در مورد آن شرح خواهیم داد که شما اگر بخواهید دیوارپوش ارزان خریداری کنید چه محصولی مفید است و کجا میتوانید نصب کنید و اگر که به دیوارپوش لوکس اهمیت میدهید کدام قیمت مناسب شما هست و خواستگاه آن در کدام از بخش دیوار است. قطعا قیمت دیوارپوش با قیمت نصب دیوار پوش دو معقوله جداگانه است. زمانی که به شما قیمت داده شود قطعا قیمت خود جنس است و با قیمت نصب فرق میکند چرا که نصاب مربوط طی بازدید رایگانی که توسط کارشناسان سراسری ما در سطح تهران انجام میشود در همان بخش خدمت شما شرح خواهند داد.

 

انواع دیوارپوش

این بخش را بیشتر خانم ها می پسندند چرا که با انواع دیوارپوش اشنا هستند در یک بخشی و اینکه خاصه اینکه با چیدمان منزل خودشان به نوعی معماری را نیز تجربه می کنند؛ بی درنگ به سراغ انواع دیوارپوش در سطح کشور میرویم به دسته بندی های مختلفی خلاصه میشود، اینکه هر دیوارپوش چه کارایی انجام میدهد و چه مزیت هایی دارد در بخش دیوارپوش سایت دکوتهران به شرح مفصلی عرض کرده ایم اما در این قسمت قصد داریم که خلاصه در مورد چند دیوارپوش که اساسا هم پرفروش هستند و هم اینکه بیشتر خرید توسط مشتریان در این چند دیوارپوش تقسیم بندی میشود عرض میکنیم اما این را دوستان عزیزمان بداند که هر نوع محصولی را که نیاز دارند می توانند روی ما حساب کنند و تمامی محصولات دکوری را ما در اختیار شما قرار میدهیم بی واسطه و افتخار است ک برگی دیگری را به کلکسیون نصب خودمان اضافه کنیم.

دیوارپوش پی وی سی: این سبک دیوارپوش توسط چسب یا رول پلاک به دیوار نصب خواهد شد، همان طور که اشاره شد همه چیز بستگی به دیوار زیرین خواهد داشت، یک بخشی از دیوار است که گچ است راحت نصب میشود یک بخشی مشاهده می شود که دیوار بتن است و تایل های سخت بتنی سراسر سازه ساختمان را فرا گرفته است بنابراین نصاب چاره ای جز رول کردن روی دیوار ندارد، هر پانلی را که به صور شش متر یا سه متر است به فراخور دیوار به صورت عمودی یا افقی قرار میدهد و این دیوارپوشها به خوبی در درون هم کیلیک میشوند، حتما این نری و مادگی در هم تنیده خواهد شد و با چند ضربه ی دستی که نصاب به آن فشار می اورد در درون هم قرار می گیرد، حتما جای سیم و برق کار را در آن در نظر بگیرید که انتهای کار به مشکل بر نخورید. ابزار مورد نیز این کار فارسی بر است که همه نصاب ها برای خودشان دارند. در انتهای کار هم زمان نصب نبشی تاشو و قرنیزها است که کار را به اتمام میرساند.

دیوارپوش سنگی: این دیوارپوش به جهت داشتن مواد پودر سنگی در دورن خود کمی نصب آن نیاز به مهارت بیشتری دارد دستگاه فارسی بر از یک سمت و عمود بر هم نیز نیاز است بعضی از دوستان در تماس تلفنی عنوان میکنند که مینی فرز هم دارند، آن هم کار ساز است اما مراقب انگشتان دست باید بود، که قبلا هم در مورد آن صحبت کردیم، دیوار را اندازه گیری کرده و پشت ورق به همان میزانی که برش میدهید ترسیم کنید، سپس برش داده اکنون ورق برای قرار دادن روی دیوار اماده است، با چسب کالباسی یا پلی یورتان و گاها هم دو طرفه دور تا دور کار را اغشته به چسب کنید، مطمن شوید به صورت ضربی همه ورق دارای چسب است، به کمک همکاری خودتان ورق را بلند کرده روی دیوار نصب کنید به مدت دو دقیقه روی دیوار نگاه دارید تا چسب خشک شود، سپس وارد بخش نصب ابزارها شوید، ابزارها را با چسب 123 نصب کنید.

 

دیوارپوش اجری: این محصول برای دوستانی که اهل خانه داری هستند و سلیقه، زمان کافی را دارند شاید بتوانند خودشان نصب کنند اما چون رج بندی دارد نصاب اقدام به نصب کند بهتر است، شرح کوتاهی عرض میکنیم، بعد از اینکه دیوار گچی را برای کار اماده کردید، کافی است که اجرها را از کارتن خارج کنید، اگر اجرها رنگ بندی مختلفی دارد سه کارتن اجر را روی زمین ریخته سپس به صورت تصادفی هر کدام را بردارید پشت آن را چسب بزنید و اقدام به نصب از پایین به بالا را داشته باشید. سپس صلیب را از بسته خارج کرده و رج بالایی را صلیب بزنید اکنون دیوار اماده است که رج کشی بعدی شود و همین طور تا انتها بروید سپس صلیبها را برداشته و با پودر بندکشی میان اجرها را بندکشی نمایید، اجازه دهید پودر خشک شود و سپس اجری کاملا صاف خواهید داشت.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
مهدی میرزایی

ماربل شیت چیست

ماربل شیت چیست؟ ماربل شیت، ورقی از جنس pvc به همراه درصد معینی از پودر سنگ است که به عنوان سنگ مصنوعی شناخته می شود و به دلیل شباهت طرح های آن به سنگ های طبیعی مرمر، یکی از پرطرفدارترین متریال های دکوراسیون داخلی به شمار می آید. در ادامه مطلب به توضیح کاربرد ماربل شیت، ساختار، نحوه نصب و قیمت آن می پردازیم.

 

ورق های ماربل شیت در عموم با نام های سنگ مصنوعی، دیوارپوش ماربل، دیوارپوش طرح سنگ، دیوارپوش سنگ مصنوعی و … شناخته می شوند.

جنس ماربل شیت از سه قسمت مغزی پی وی سی (پلاستیک فشرده)، لایه روکش و لایه ضدخش (لاک یو وی) تشکیل شده است. سنگ مصنوعی ماربل در ضخامت های 2 و 4 میلیتری و ابعاد 122 × 280 cm تولید می شود و هر ورق دیوارپوش ماربل 3/4 متر مربع را پوشش می دهد که وزن آن تقریبا 20 کیلوگرم است.

 

ویژگی های ماربل شیت چیست؟

• مقاوم در برابر آب و رطوبت (قابل شستشو)

• یکپارچه و بدون درز

• طرح های مشابه سنگ های لوکس

• مقاوم در برابر حرارت (دیرسوز)

• ضد خش و ضد ضربه

• وزن سبک (کاهش بار مرده ساختمان)

• قیمت به صرفه تر نسبت به سنگ های اسلب

• سرعت نصب بالاتر نسبت به سنگ

• آنتی باکتریال (قابل استفاده در محیط های بهداشتی)

 

کاربرد ماربل شیت (سنگ مصنوعی)

یکپارچگی و لوکس بودن این متریال، باعث شده در محیط های مسکونی، اداری و تجاری کاربرد بسیار زیادی داشته باشد مثل پوشش دیواری راهروها، لابی، فیلتر آسانسور، دیوار tv، تالار و هتل ها و همچنین فضای بین کابینت آشپزخانه و پوشش سقف. علاوه بر این به علت خاصیت آنتی باکتریال ماربل شیت، می توان از آن در مراکز بهداشتی و درمانی نیز استفاده کرد.

 

 

 

  

نحوه نصب ماربل شیت

نصب ماربل شیت به وسیله میخ بادی ریز و چسب پلی اورتان انجام می شود و روی سطوح صاف مثل گچ، کاشی، سنگ و ام دی اف قابل نصب می باشد.

حمل و نقل سنگ مصنوعی ماربل به دلیل وزن سبک نسبت به سنگ های اسلب بسیار راحت تر است و برای برش آن می توان از کارگاه های برشکاری ام دی اف کمک گرفت (در صورت تمایل برای برش در محل می توان از دستگاه سنگ فرز استفاده کرد.)

 

مقاومت ماربل شیت در برابر رطوبت و آبریزی

 

 

 

ورق های ماربل شیت با توجه به اینکه از پی وی سی تولید شده اند، در برابر آب و رطوبت کاملا مقاوم بوده و در محیط های مرطوب مثل حمام، استخر، سونا و … قابل نصب می باشند. برای نظافت و تمیز کردن سنگ مصنوعی ماربل می توان از انواع شوینده های سبک استفاده کرد.

ماربل شیت با توجه به اینکه توسط برندهای مختلفی تولید می شود با نام های متفاوتی در بازار وجود دارد مثل: استونیت، تاپشیت و تاپکو .

 

 جمع بندی

جنس ماربل شیت ها از پی وی سی و درصدی پودر سنگ است و عموما با نام سنگ مصنوعی شناخته می شوند. دیوارپوش ماربل با توجه به خاصیت ضد آب، ضد حرارت و ضد خش بودن آن در محیط های زیادی کاربرد دارد و پس از نصب به دلیل یکپارچگی و بدون درز بودن همانند سنگ های اسلب، ظاهر زیبایی به محیط می بخشد.برای تمیز کردن سطوحی که از سنگ مصنوعی ماربل شیت استفاده شده به راحتی می توان از آب و انواع مواد شوینده سبک استفاده کرد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
مهدی میرزایی

سقف لابی

انتخاب سقف لابی در سال های اخیر به خوبی بازخورد خوبی را داشته است. مدل های سقف لابی به نحوی افزایش پیدا کرده است که برای مدیران مجتمع های ساختمانی، از سوی دیگر برای دوستانی که ساخت و ساز انجام می دهند و بارها شده است که شرکت آذران پلاستیک به پروژه های آنان ورود کرده است و این افتخار نصیب ما شده است که از مدل های مختلف چه در بخش طراحی، فروش و نیز اجرا در اختیار این دوستان قرار گرفته است. ما انواع سقف لابی را همراه با قیمت در اختیار شما قرار می دهیم. همه این متریال ها به میزان کیفیت پروژه شما بستگی دارد، اگر طرحی را در ذهن دارید و یا عکسی در اجرا کردن لابی های مکان های دیگر مد نظر شما است، این امر به خوبی اجرایی می شود، اگر هم مایل هستید که تیم ما اجرای صفر تا صد را بر عهده خواهد گرفت. به این معنی که از طراحی، تا اجرا کردن و تحویل پروژه خاصه در محدوده سقف لابی انجام وظیفه می شود. ما در پی این هستیم که شما دوستان محترم نمونه کارهای مختلف را در نظر بگیرید. در بخش قیمت هم خدمت شما شرح بدهیم. تقریبا هر ساله حدود دو محصول جدید وارد صنعت دکور می شود که همگی قابلیت کار کردن روی سقف لابی را هم دارد. در بخش های بعدی این مقاله به تفکیک در مورد هر کدام شرح میدهیم.

اجرای سقف لابی را هم در دستور کار خودمان داریم، جنس و نصب درجه یک و هم چنین توسط تیم حرفه ای اجرا خواهد شد. باید اشاره کنیم به مدل های مختلف نمود، به این معنی که همیشه جنس ها در یک بستر و بخشی از کار است و نصب حرفه ای هم در دستور کار بعدی ما قرار خواهد گرفت. این گونه بهتر است که شرح بدهیم که ویترین ساختمان شما، می تواند لابی منزل مسکونی شما باشد. همیشه اجرا کردن در درجه اول برای همه ما اهمیت دارد، بخشی که در درون آن صحبت های درون ساختمانی اتفاق می افتد، هیات مدیره مذاکره می کنند، ساکنین رفت و آمد دارند و نیز بخشی که مربوط به جلسه های حضور به صورت دقایق یا ساعتی با دوستان رخ می دهد، در همین مکان لابی انجام می شود، به این خاطر است که ساکنین و مدیران مجتمع های لوکس به سقف لابی و خاصه نوع کشسان و یا مدل های سی ان سی اهمیت ویژه ای می دهند. وجود دکوراسیون داخلی با لابی هم عجین شده است، در کنار شما هستیم که اجرای چهار مدل مختلف را با تمام شده کار اجرا کنیم، شما می دانید که جنس را در یک بخش داریم و نصب کردن را در بخش دیگری، همه این متریال ها بارها و بارها اجرا شده است و ما هم رویکرد مناسبی را در این بخش خواهیم داشت.

بیشتر بخوانید:سقف کاذب

انواع سقف لابی

قسمتی که همه به دنبال آن هست همانا انواع سقف لابی است، این متریال به مثابه یک محصول بسیار شیک خواهد بود. اگر بخواهیم خدمت شما یک امار فروشی را در این قسمت اشاره کنیم، تا کنون بیشتر پروژه هایی که شرکت آذران پلاستیک ورود کرده است و آن را با کارفرمایان خود بسته است، در مورد این بوده است که ساکنین در محیط مجتمع حضور داشته اند و این عزیزان هستند که برای مدیران ساختمان پیشنهاد می دهند یا درخواست می شود که لطف کنید سقف لابی را تکمیل کنید و یک متریال در شان این مجتمع و یا اپارتمان زده شود. فرقی ندارد که شما در تهران و یا حومه تهران مخصوص شهرهای پرند یا پردیس باشد، هر جایی که تشریف داشته باشید ما انجام وظیفه می کنیم، قسمت های مختلفی از اجرای سقف لابی را در دستور کار داریم و این امر بارها و بارها از طرف شرکت انجام شده است و به لطف خداوند متعال با صد در صد رضایت کارفرما از محیط پروژه خارج شدیم، اما اشاره داشته باشیم به چند مدل خاص که در این می توانیم این گونه اشاره کنیم:

 

  • سقف لابی مدل کشسان
  • سقف لابی مدل سی ان سی
  • سقف لابی مدل تایل
  • سقف لابی مدل پانل

هر چهار محصولی که در بالا خدمت شما دوستان گرامی عرض ادب شد، خودش می تواند به چندین زیر مجموعه مختلف تقسیم بندی شود، هم چنین می توانیم به صورت ترکیبی هم اجرا کار داشته باشیم. به این معنی که در بخش پانل ها را کار کنیم و بعد به سراغ سقف کشسان برویم، یا اینکه در بخش تایل های معمولی کار شود و در قسمت بیشتر در چشم مخاطب باشد نوع سی ان سی کار شود، همه این ها هیچ مشکلی نیست، در اجرای کار کاملا ما توانا هستیم و می توانیم اجرای کار دقیق را داشته باشیم. ما در خدمت شما هستیم، کافی است که با همکاران بخش فروش در ارتباط باشید، حالا کافی است که یک به یک در مورد سقف ها در بخش ذیل با شما صحبت داشته باشیم.

سقف لابی مدل کشسان

اجازه بدهید از پر فروش ترین نوع سقف لابی که همان کشسان است با شما صحبت کنیم. این متریال خودش به 5 زیر گروه دیگری دسته بندی می شود، هر کدام هر در جای خودش بسیار پر فروش است و ما می توانیم خدمت شما این گونه شرح بدهیم که داشتن یک متریال بسیار با کیفیت همواره در بخش های مختلف در جای خودش تاثیر گذار است. ما می خواهیم این گونه خدمت شما معرفی کنیم که، سقف لابی مدل کشسان تا کنون بیشترین مخاطب را در تهران و سراسر ایران عزیزمان داشته است. در واقع فروش خودش را در شهرهای بزرگ هم چون تبریز، اصفهان، اهواز، مشهد و غیره به خوبی نشان داده است و این است که مخاطبین بسیار زیادی را برای خود جذب کرده است، ما هم بارها اشاره داشته ایم به این مهم که شما دوستان محترم سعی کنید که به دنبال یک سقف کاذب بسیار خوب باشید که ما هم انجام وظیفه کنیم. ما در نقطه موازی در بخشی از دکور کردن محیط فضای لابی شما هستیم. اما در مورد این متریال باید اشاره کنیم که همه کار از صفر تا صد بر عهده شرکت ما خواهد بود. اجرا کردن بسیار دقیق این متریال همراه با کیفیت بسیار بالا خود پارچه می تواند نوید بخش یک اجرای بسیار زیبا باشد، که همواره محیط سقف لابی مدل کشسان می تواند زینت بخش هر مکانی باشد.

 

اما در ردیف فاکتور شما چهار متریال مختلف در آن تاثیر گذار است، باید اشاره کنیم به نور در درجه اول که شاکله اصلی در بخش لابی است، همواره مدیران این مجتمع از ما درخواست می کنند که لطف کنید هم پر نور باشد هم این که ما بتوانیم با نورها در زمانی که پر تردد نیست هم چون نیمه شب ها به صورت نور کم ما در بخش لابی داشته باشیم برای آن دسته از افرادی که در این زمان تردد می کنند، زمانی که بنده طراحی بخش سقف لابی مدل کشسان را انجام می دهم حتما نور ریموت دار را برای این بخش در نظر داریم که با آن نور را کم و زیاد داشته باشند. در بخش دیگری ترانس که باید میزان ولتاژ را مساوی کند، در قسمت دیگری پارچه خود کشسان از اهمیت مهمی برخوردار است که چه سبکی باشد که اشاره خواهیم کرد، پروفیل های دور تا دور برای قرار گیری کشسان و نیز نصاب حرفه ای از جمله بخش های دکور شما هستند. از سمت دیگری می رویم سراغ مدل های مختلف همین که نوع، کشسان ترنسپرنت، نوع کشسان چاپی، فیبر نوری که بسیار لوکس و زیبا است پیشنهاد من این متریال است، نوع لاکر که بدون نور پردازی انجام می شود و فقط نوع ارزان قیمت است و در نهایت هم نوع برلیانت را می توانیم دسته بندی کنیم.

 

سقف لابی ارزان قیمت

اگر بخواهیم به مدل های اقتصادی یا اکنومی در بخش خاصه سقف لابی ارزان قیمت اشاره کنیم می توانیم به نوع تایل و یا پانل هم اشاره های مستقیم داشته باشیم. برای دوستانی که هم به زیبایی اهمیت می دهند و هم این که بودجه ریالی باید داشته باشند که بخواهند این قسمت را با المان های دکور، مزین کنند، خوب ما برای این عزیزان چند بخش مختلف را در نظر داریم که اشاره میکنیم و در نهایت در انتهای مقاله هم اقدام به جمع بندی کردن خواهیم نمود. برای شما عزیزانی که قیمت اقتصادی بسیار مهم است باید از دو بخش مختلف اشاره کنیم که هر کدام هم زیر مجموعه دارند که در بخش فوق اشاره ی کوچکی را در این زمینه داشتم. خوب نوع تایل و پانل همیشه اهمیت داشته است و در صدر بخش فروش قرار گرفته است. ما این مهم را زمانی اشاره داریم بهش که همراه با نورپردازی به شما تقدیم شود. هر دو یعنی تایل های در بخش های مختلف و پانل های در ابعاد و نیز مدل های گوناگون مورد نظر شما دوستان محترم باشد. نوع اول که تایل است به صورت شصت در شصت قرار خواهد گرفت و دیگری به صورت ابعاد طول شش متر و عرض بیست یا 25 سانت خواهد بود. هر کدام در جای خودش دارای زیبایی است و هم چنین رنگ بندی های متفاوت باعث زیبایی هر چه بیشتر محیط خواهد شد.

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
مهدی میرزایی

سقف کاذب پی وی سی

سقف کاذب پی وی سی پرفروش ترین سقف در بازار به دلیل قیمت مناسب و طراح های متنوع! بهترین و باکیفیت ترین سقف کاذب pvc را از کجا بخریم؟الو مدرن بهترین مرکز فروش سقف کاذب

سقف کاذب pvc چیست؟قیمت و نصب سقف کاذب pvc – آذران پلاستیک

اگر بخواهیم درساختمان مهم ترین سطوح برای پوشش و دکوراسیون داخلی رامعرفی کنیم؛ یکی‌از آن ها قطعا سقف کاذب است. سقف کاذب های متنوعی برای پوشش این بخش‌از ساختمان وجود دارد ولیکن اگر به دنبال متریال با دوام و تنوع کاری هستید قطعا پس‌از کناف سقف کاذب pvc یکی‌از اصلی ترین انتخاب های شما خواهد بود.

برای استفاده‌از این متریال برای فضای خانه شما قطعا این‌مهم است‌که شما درابتدا شرایط کار رابسنجید هر چند که نصب‌این متریال بسیار کار راحتی بوده و یکی‌از مزایای آن نیز نصب سریع است.

درواقع الو مدرن یکی‌از فعال ترین وبه نام ترین مجریان‌در زمینه ی سقف کاذب pvc است. به‌صورتی که درهر ماه حداقل بین 1000 الی 2000 متر این کالا برای فضاهای مختلف اجرا میکند که‌این خود نشان دهنده ی این‌است‌که درخواست و تقاضا برای‌این متریال بسیار بالاست.

قطعا سقف کاذب pvc ازنظر کیفی‌در درجه ی بالایی قرار داردکه میتوانیم به‌این میزان درماه ازآن فروش و نصب داشته باشیم؛ درکنار اینکه مزایای آن آنقدر زیاد است که‌نیاز به‌معرفی ندارد ولی برای آن دسته ازعزیزانی که با این‌متریال آشنا نیستند؛ سقف کاذب pvc را دراین مقاله توضیح خواهیم داد با ما همراه باشید.

پی وی سی(pvc) چیست؟

PVC تشکیل شده ازیک نوع پلاستیک سخت به‌نام پلی وینیل کلراید و ازدسته فرآورده‌های نفتی به‌حساب می آید. همین مورد باعث شده است که‌یکی ازخواص اصلی پی وی سی یعنی ضد آب بودن راداشته باشد و به‌عنوان ماده اولیه درتولید از پی وی سی برای کاربردهای مختلفی مثل کفپوش، کابینت و سقف کاذب استفاده میشود.

البته ازشناخته شده ترین کاربرد آن‌در سقف کاذب و دیوارپوش است. این‌ماده اولیه به‌دلیل مزایای متعدد همچنان به‌عنوان ماده اولیه مقرون به‌صرفه درانواع متریال ها استفاده میشود.درادامه درمورد انواع و همین طور مزایای اسفاده‌از سقف کاذب pvc به عنوان یکی‌از زیرشاخه‌های انی متریال همه کاره صحبت خواهم کرد.

  

مزایای سقف کاذب pvc

همانطورکه پیشتربه این‌مورد اشاره کردم قطعا سقف کاذب pvc دارای مزایای زیادی است که‌به این‌میزان مورد استقبال قرار گرفته و سالیان سال است که درپروژه‌های مختلف استفاده میشود. درادامه مزایای ماده pvc  را با شما عزیزان مرور میکنیم.

 

  • مهمترین مزیت سقف کاذب PVC درانواع مختلف موجوداین است‌که ضد آب و به‌راحتی قابل شست و شو است.
  • نصب این متریال بسیار آسان و سریع‌به وسیله زیرسازی‌های سبک و راحت انجام میشود.
  • عایق حرارتی و عایق صوتی مناسبی است.
  • تمام شده ی سقف کاذب pvc بسیار سبک است.
  • به‌طور کلی این متریال شکل، طرح و رنگ‌های بسیار متنوعی داشته و شما به‌راحتی می توانید میان انواع آن انتخاب داشته باشید.
  • دوام و طول عمراین متریال بسیار بالاست به‌صورتی‌که دربرخی ازپروژه‌های باحساسیت بالا نیز کار شده و سالیان سال دوام داشته است.
  • ماده اولیه pvc دربرابر حشرات، قارچ و باکتری مقاوم هست.
  • دسترسی‌به تأسیسات برقی و لوله‌کشی پشت سقف کاذب pvc به‌راحتی فراهم است.
  • مراقبت و نگهداری از pvc نیازبه اقدام خاصی نداشته، مقدار مواد افزودنیِ مضر برای سلامت دراون بسیار کم بوده و قابل بازیافت و برگشت به‌چرخه تولید است و درمقایسه با متریالی مثل آزبست کاملاً امن هست.

انواع سقف کاذب pvc

همانطورکه متریال‌های مختلف درصنف دکوراسیون داخلی دارای طرح و انواع مختلفی هستند؛ ما انواع سقف کاذب pvc نیز داریم که‌دراین بخش از مقاله به‌بررسی و توضیح آن ها میپردازیم. قطعا هر مدل درمیان انواع این کالا درفضایی خاص به‌کار می آید و شما بایداین موضوع را درنظر داشته باشید که کدام یک ازآن ها برای چه دست فضایی ارجحیت استفاده دارد.

 

انواع سقف کاذب pvc  ازنظر ابعاد و نوع کاربرد:

  • پانل طولی پی وی سی

    یکی‌از محبوب ترین انواع سقف کاذب pvc قطعا مدل پانل طولی پی وی سی است. شما میتوانید به‌راحتی ازاین متریال هم درفضای سقف و هم به عنوان دیوارپوش هم استفاده کنید. یکی‌از مزیت هایی‌که پانل طولی پی وی سی دارد نصب ساده و ابعاد مناسب آن است.

  • ابعاد هر شاخه پانل طولی پی وی سی 0.2 متر در 6 متر طول هر شاخه است‌که گاها شخه های 3 متری نیز وجود دارد. ولیکن اگر 6 متری خریداری شود به‌راحتی میتوانید برش بزنید و به‌ابعادی که‌مدنظر دارید تبدیل گردد.
  • تایل 60*60 پی وی سی

    مدل دیگر قالب‌های 60*60 است‌که ازقدیم درمحیط کار و ادارات مخصوصا خیلی مورد استفاده قرار میگیرد. البته نمونه های تزیینی آن امروزه درفضای منازل مسکونی مورد استفاده قرار میگیرد. نصب تایل‌های 60*60 به‌این صورت است‌که با توجه‌به ایعاد فیکس و استانداردی‌که داردبه راحتی با ایجاد یک شبکه ی کلی بر روی سقف با استفاده ازپروفیل‌های آلومینیومی و ضد آب نصب میشود.

انواع سقف کاذب pvc  ازنظر شکل ظاهری:

  • سفید مات و ساده
  • سفید براق (UV)
  • چاپی و هات استمپ
  • پی وی سی روکشدار

این سبک‌از سقف کاذب pvc میتواند برای محیط شما اجرا شود هرکدام راکه دوست دارید به‌راحتی میتوانیم درمحیط شما اجرا کنیم. انواع تایل ها ازمدل سفید مات و ساده گرفته تا نوع روکشدار

نصب سقف کاذب pvc

یکی‌از مهم ترین مسائل درخرید اطلاع ازمراحل سقف پی وی سی ازخرید تا مرحله نصب سقف کاذب pvc است. شما میتوانید به‌راحتی سقف کاذب خودرا دراختیار داشته باشید زیرا نصب این متریال بسیار سریع و راحت انجام می شود.

نصب سقف کاذب pvc با زیرسازی‌های مختص خود انجام میشودکه پروفیل‌های آلومینیومی و همین طور درصورت نیاز چوب است. بنا به‌نیاز فضای شما و شرایط پروژه شما میتوانید ازهر کدام ازانواع آن استفاده کنید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
مهدی میرزایی

ابزار پلی یورتان

ابزار پلی یورتان

ابزار پلی یورتان یکی از محصولات تولیدی مجموعه آذران پلاستیک می باشد که امروزه جایگزین بسیار مناسبی برای گچبری های سنتی شده است . همواره شعار مجموعه فرسان کو استفاده از ابزار پلی یورتان با کیفیت و با هزینه مناسب و به صرفه برای معماران و مهندسین باتجربه می باشد .

فعالیت مجموعه فرسان کو تنها معرفی کالا و فروش محصولات نیست . این مجموعه گام به گام با شما مشتریان عزیز از ابتدای تولید تا انتهای فعالیت و نصب و بهره برداری و حتی خدمات پس از فروش در هنگام بهره برداری از محصولات خود می باشد .

ابزار پلی یورتان یا همان پلی اورتان در سال 1937برای اولین بار در کشور آلمان کشف شد . ابزار پلی یورتان دارای اشکال مختلف می باشد . فوم ، فیلم ، الاستومرها ، پودرها و مایعات و امولسیون ها نمونه هایی از این محصول است که کاربرد آن در پوشش های داخل ساختمان ها می باشد.

 

کاربردهای ابزار پلی یورتان :

با انواع متنوع ابزار پیش ساخته پلی یورتان که شامل ابزارهای گلویی ساده و طرحدار ، کنج ، ابزار نور مخفی و سیستم های هالوژنی ، دور چهارچوب در و پنجره ، پانل های قاب ، پانل ها پروفیل های دیواری کلاسیک و برجسته ، قرنیز ، دیوارکوب و طاقچه ، ابزار سقفی پلی یورتان ، تزئینات و چراغدان های دیواری و برکت ، ستون و سرستون پلی یورتان ، کتیبه و نرده ها ، نمای خارجی و ... می توان طرح ها و نقش های بسیار زیبا و چشم نوازی را در قسمت های داخلی و خارجی ساختمان ایجاد کرد .

 

 

محصولات ابزار پلی یورتان گروه تولیدی آذران پلاستیک :

ابزار نور مخفی پلی یورتان : ابزارهای گچی پیش ساخته برای نصب روی لبه نور مخفی کناف از جنس گچ پلیمری و دارای الیاف جهت استفاده برای سقف و دیوار ساختمان های تجاری ، اداری و مسکونی .

ابزار سرستون داخلی : سرستون بالاترین قسمت ستون است از جنس گچ پلیمری GFRC ، ضد آب دارای الیاف و نصب آسان و بدون نیاز به زیر سازی می باشد برای افزایش استحکام و همچنین برای افزایش زیبایی و دیزاین در طرح های رومی و اسلیمی استفاده می شوند.

ابزار پاستون داخلی : گچ پلیمری ، دارای الیاف مناسب برای داخل ساختمان ، نصب آسان ، نیاز به زیرسازی ندارند. جهت استفاده برای نماهای رومی و کلاسیک

ابزار بدنه ستون داخلی : به دلیل سبک بودن نوع بتن GFRC و توخالی بودن آن ها ، وزن ستون ها ، سنگین نمی شود .

ابزار گل سقفی: گل سقفی پیش ساخته یا قاب های لوستر شامل انواع قاب لوستر زینتی ، قاب لوستر پلی یورتان ، قاب لوستر دایره ای طرح برجسته ، قاب لوستر ستاره ای ، قاب لوستر مربعی ، قاب لوستر حاشیه دار ، قاب لوستر طرحدار دایره ای و گنبدی ...

ابزار کربل : ابزار کربل یا چدنی خور شامل انواع گوشه ای و گوشه ای طرح دار ، ابزار کربل ستونی ، ابزار کربل پلی یورتان ، ابزار کربل فرشته ، ابزار کربل نمای دور و ...

انواع ابزار شمایل : ابزار شمایل پلی یورتان برجسته ، ابزار شمایل پلی یورتان زینتی ، ابزار شمایل طرحدار گل آویز ، ابزار شمایل طرحدار سقف ، شمایل گلدار هلال و ...

ابزار گلویی ساده و گلویی طرح دار : در سایزها و طرح های مختلف. ابزار گلویی پلی یورتان نقش دار ، ابزار گلویی چندلایه مشبکی ، ابزار گلویی زینتی گلدار ، ابزار گلویی طرح برجسته ، ابزار گلویی دولایه کم عرض و چند لایه ، ابزار گلویی راه راه ساده ، ابزار گلویی مدور ، ابزار گلویی نما برجسته ، ابزار گلویی پلی یورتان پاپیونی و ...

پنل برجسته دکوراتیو پلی یورتان : یکی دیگر از موارد استفاده ابزار پیش ساخته پلی یورتان ، در تولید دیوارهای سه بعدی می باشد که امروزه برای کسانی که طالب سبک های خاص و مینیمال دکوراسیون هستند جای خود را باز کرده است .

 

چنانچه علاقمند به معماری مدرن و مینیمالیست می باشید ، می توانید مقاله بتن اکسپوز ما را مطالعه و اطلاعات جامع و کاملی از این متریال و پروژه های انجام شده در سبک های مدرن را دریافت نمایید .

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
مهدی میرزایی

آجر دکوراتیو

آجر دکوراتیو یا آجر نمای داخلی از انواع آجر های نسوز است که برای نمای داخلی منازل مورد استفاده قرار می گیرد. آجر های دکوراتیو مطابق با الگو ها و طرح آجر های قدیمی ساخته می شوند و در تزئینات داخلی نقش مهمی دارند. از آجر دکوراتیو داخلی برای تزئین مکان های عمومی نیز استفاده می شود. ترکیبات آجر نسوز دکوراتیو شامل ترکیب سیمان و مواد سبک مانند پوکه صنعتی و مواد معدنی و رنگ های اکسید آهن و کروم و چند نوع مواد پلیمری دیگر می باشد. از ویژگی های آجر دکوراتیو داخلی می توان به تنوع و فراوانی آن در رنگ و طرح و مدل اشاره نمود. از مزیت های اصلی آجر نما داخلی تنوع بالای رنگی آن ها است اما این ویژگی در مورد آجر های نمای بیرون ساختمان وجود ندارد.(آذران پلاستیک)

استفاده از آجر نمای داخلی این روزها به شدت محبوب شده است و طرفداران زیادی دارد. استفاده از آجر در دکوراسیون داخلی حس و حال متفاوتی به خانه های مسکونی می بخشد. در حال حاضر استفاده از آجر نمای داخلی در محیط های مسکونی ، کافی شاپ ها، ویترین مغازه ها و فضاهای تجاری رایج می باشد. برای خرید آجر دکوراتیو می توانید به صورت اینترنتی و از طریق سایت عمران مدرن اقدام کنید.

 

قیمت آجر نمای داخلی

لیست قیمت آجر دکوراتیو داخلی به صورت خطی محاسبه می شود و بر اساس نوع آجر نمای داخلی و رنگ آن تغییر می کند. هم چنین خرید اینترنتی آجر دکوراتیو یکی دیگر از راه های تهیه این نوع آجر نما داخل منزل است که راه ساده تری بوده و آجر ها دم منزل به شما تحویل داده می شوند. در نظر داشته باشید که در این صورت هزینه های حمل و نقل تا محل را نیز خودتان باید پرداخت کنید. مواد اصلی در ساخت آجر دکوراتیو مواد پلیمری و نانو است که یک سری پوشش های رنگی و غیر رنگی نیز در ساخت آن ها استفاده می شود. برای استعلام قیمت آجر نمای داخلی یا قیمت آجر نسوز نما داخلی می توانید با عمران مدرن تماس بگیرید. 

 

نوعی از آجر دکوراتیو با نام آجر نسوز نما داخلی شناخته می شود که به علت نسوز بودن می تواند از قیمت بالاتری برخوردار باشد. قیمت آجر نسوز نما داخلی به علت مواد اولیه و روش تولید آن در مواردی بیشتر از نوع معمولی است. اجر دکوراتیو خرید آسان و به صرفه ای داشته و استفاده از آن در دکوراسیون داخلی جلوه ای نو و جذاب به محیط منزل شما می بخشد.

  

لیست قیمت آجر دکوراسیون داخلی

برای بررسی بهتر قیمت ها و انتخاب درست و مناسب نوع آجر دکوراتیو مورد نظرتان، باید با فاکتور های موثر بر برآورد لیست قیمت آجر نسوز دکوراتیو یا آجر نما داخلی آشنایی داشته باشید. در ادامه این عوامل به صورت مختصر مورد بررسی قرار گرفته اند.

  • مواد اولیه : مرغوبیت و نوع خاک، میزان فلزات موجود در خاک، ناخالصی ها و منطقه ای که خاک از آن برداشت شده، همگی بر قیمت آجر دکوراسیون داخلی تاثیر می گذارند.
  • نوع طراحی آجر نمای داخلی : هر کدام از انواع آجر دکوراتیو که در ادامه بررسی شده اند، تحت شرایط خاصی تولید و طراحی می شوند و این موارد در تعیین قیمت آجر نسوز نما داخلی موثر خواهد بود.
  • مقاومت آجر دکوراتیو : یکی دیگر از عوامل مقاومت آجر در برابر ضربه، سایش، خوردگی و ... است که با توجه به نوع کاربرد آن ها تغییر می کند و در تعیین قیمت آجر های دکوراتیو نیز موثر است.

انواع آجر در دکوراسیون داخلی

آجر های دکوراتیو با توجه به کاربرد هایی که دارند، در طرح ها و رنگ های مختلف تولید شده و به فروش می رسند. تنوع رنگی آجر دکوراتیو از بقیه انواع آجر نما بیشتر بوده و دست طراحان و مجریان در انتخاب انواع رنگ ها در راستای همخوانی با دکوراسیون داخلی باز است. مناسب بودن قیمت آجر نمای داخلی و سادگی نصب آن ها این محصول را به یکی از پرطرفدار ترین محصولات ترئینی دیوار داخلی تبدیل کرده است. در ادامه با انواع آجر نما داخلی و فضاهای مناسب برای استفاده از آن ها آشنا خواهید شد.(آذران پلاستیک)

 

آجر نمای داخلی سفید

نوع متداول آجر نما برای دکوراسیون داخلی ، آجر دکوراتیو سفید است که رنگ خالص و خام آن این محصول را برای استفاده به روی هر دیواری مناسب می سازد. اما بیشترین استفاده از آجر مصنوعی دکوراتیو سفید یا آجر دکوراسیون داخلی سفید ، دیوار پش تلویزیون می باشد. در کنار دیوار دکوراتیو داخلی سفید می توان از انواع المان های دیگر نیز استفاده کرد و نگران شلوغ شدن فضا نبود. ساختار و جنس آجر نسوز دکوراتیو سفید به گونه ای است که به راحتی می توان به روی آن دریل کاری کرد و آویز های تزئینی یا ال سی دی را روی آن نصب نمود.

 

آجر دکوراتیو قهوه ای

از دیگر انواع آجر نمای دکوراتیو می توان به نوع قهوه ای و طیف رنگ های تیره آن اشاره کرد. این رنگ بر خلاف سفید شاید با تمام اجزای دکوراسیون همخوانی نداشته باشد و استفاده از آن محدودیت های خاص خود را داشته باشد. از رنگ های تیره آجر دکوراتیو مانند قهوه ای و مشکی می توان برای نمای دیوار های خالی و بدون تزئینات استفاده نمود. همچنین این دیوار ها تا حد امکان بعد از نصب آجر نما دکوراتیو بهتر است هیچ گونه آویز یا دکوری نداشته و به صورت کاملا ساده باشند تا فضا را بی نظم و شلوغ نکنند. 

 

آجر نما داخلی منعطف

از اسم این دسته از انواع آجر دکوراتیو مشخص است که چه ویژگی بارزی دارند. برای نصب این نوع آجر نسوز دکوراتیو ، ابتدا باید به آن ها گرما داده تا منعطف شوند سپس می توان برای دیوارهایی با طرح های پیچیده و خاص از آن ها استفاده نمود. 

 

کاربرد آجر های دکوراتیو

آجر دکوراتیو به جهت مصارف گوناگونی در دکوراسیون داخلی مورد استفاده قرار می گیرد. طرح آجر دکوراتیو داخلی بستگی به نوع کاربرد آن دارد، به همین منظور در ادامه با انواع روش های استفاده از آجر دکوراتیو داخلی آشنا خواهید شد.

 

آجر نما برای دکوراسیون داخلی 

آجر نمای دکوراتیو در رنگ ها و طرح های متنوعی مورد استفاده قرار می گیرد و می تواند پاسخگوی سلایق و سبک های مختلف باشد. باید توجه داشت که آجر مورد استفاده متناسب با سبک دکوراسیون داخلی باشد. از پرکاربردترین رنگ های مورد استفاده آجر دکوراتیو ، دو رنگ سفید و قهوه ای است. می توان بخشی از دیوار خانه را با آجر دکوراتیو داخلی نما تزئین کرد و یا اینکه تمام دیوار را با آن پوشاند. آجر نمای داخلی قابل استفاده در بخش های مختلف ساختمان همچون دیوارهای ورودی، فضای آشپزخانه، ستون و … می باشد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
مهدی میرزایی

ماربل شیت

دیوارپوش ماربل شیت ارسال کارشناس نصب ، دیوارپوش ماربل شیت بدون واسطه بطور مستقیم ازکارخانه ، ویژگی ونکات مهم دیوارپوش ماربل شیت خرید + قیمت در ادامه مطلب

ماربل شیت و قیمت ماربل شیت وخرید ماربلشیت – الو مدرن

ماربل شیت نسل جدید دیوار پوش می باشد این متریال دقیقاً مشابه سنگ طبیعی است و از نظر ظاهر با سنگ مخصوص نما تفاوتی ندارد اما از جنس pvc ساخته شده است و ادامه کاملاً به شما توضیح میدهیم.

ماربل شیت چیست ؟

قبل از هر چیزی به معنی انگلیسی این لغت میرسیم به معنی سنگ مرمر است و شیک در اصطلاح به ورق گفته می شود که درجمع لغوی ماربل شیت به ورق طرح مرمر میرسیم

اجزای تشکیل دهنده ماربل شیت

ماربل شیت درواقع از 70% پی وی سی و 30% پودر سنگ ساخته می شود و بشدت استحکام بالایی دارد و ضخامت آن 4 میلیمتر است و طول و عرض آن 280 در122 سانتیمتر می باشد

  

ماربل شیت چگونه به صنعت دکوراسیون راه یافت

همواره استفاده از سنگهای طرح دار در صنعت دکوراسیون داخلی علاوه بر اینکه محیط لوکس بودن و جذابیت می‌دهد یکی از پرکاربرد ترین متریال مورد استفاده این صنعت بوده است.

با توجه به بالا بودن قیمت سنگ طبیعی مهندسین و تولیدکنندگان اقدام تولید نموده اند که از نظر ظاهری بسیار شبیه سنگ طبیعی است اما از نظر ساختار و وزن کاملاً با سگ طبیعی متفاوت است. چرا که برای شکل گیری سنگ طبیعی به سالیان طولانی است که در دل طبیعت این متریال شکل بگیرد و با استخراج آن و تبدیل آن به سنگ قابل استفاده مراحل سخت و طولانی وجود دارد که طبیعتاً قیمت را بشدت بالا میبرد ماربل شیت ساخته شده است که تمام محدودیت ها را بردارد و براحتی در کارخانه این محصول ارزشمند ساخته می شود درهر فضایی مار بکشید استفاده میشود

 

ویژگی ماربل شیت

  • آنتی باکتریال بودن ماربل شیت باعث می‌شود تمام محیط ها قابل استفاده باشد
  • قابلیت شستشو با مواد شوینده
  • قابلیت نصب آن روی تمام سطوح دیوار هموار و ناهموار
  • ضد ضربه بودن آن باعث می‌شود هر محیطی قابل استفاده باشد
  • ضد خش بودن
  • ضد حریق تولید که قابلیت خودش خاموش شوندگی دارد
  • عایق صوتی بین دیوارها
  • قابلیت نصب توسط میخ و چسب
  • و ده‌ها قابلیت دیگر

 

کاربرد پوشش ماربلشیت

این دیوار پوش برای کاربردهای متنوعی استفاده میشود که ازجمله آن میتوان به مکان‌های تجاری، مسکونی، اداری و… اشاره کرد. همچنین امکان استفاده ازآن برای بیمارستان ها، هتل ها، تالارها و دیگر مکان ها نیز وجود دارد. این پوشش برای سقف نیز می توان استفاده کرد، زیرا موجب می شود که فضا دارای زیبایی بسیار زیادی شود. امکان اجرای  درفضاهای مختلفی مانند پارکینگ، پلکان، لابی، راهرو و فضاهای داخلی منزل وجود دارد. همچنین می توان ازآن به عنوان قرنیز، قاب، گلویی، فیتیله، نبشی، اسکوتی و تسمه نیز استفاده کرد.

متریال، نقش خیلی مهمی درکیفیت فضا ایفا می کند. اگر شما طراحی یک فضا را به بهترین شکل و توسط بهترین تیم طراحی انجام داده باشید، اما متریال های مورد استفاده برای اجرای طرح خود را درست انتخاب نکنید، ممکن است نتیجه ای که درآخر با آن مواجه می شوید، هیچ شباهتی به تصوری که ازآن در ذهن خود داشتید، نداشته باشد.

 

اگر شما یک طرح با متریال نامناسب ایجاد کنید، تا حد زیادی به زیبایی و کیفیت آن خدشه وارد خواهید کرد. درحال حاضر، متریال هایی درصنعت ساختمان وجود دارند که پیش تر موجود نبوده اند. پیشرفت فناوری سبب شده متریال های ساخته دست انسان، جایگاه ویژه ای درمیان متریال های طبیعی باز کنند. یکی ازاین متریال ها که محبوبیت زیادی درنظر طراحان و کافرمایان دارد، سنگ مصنوعی است.

استونیت یا ماربل شیت ، نوعی سنگ مصنوعی است که میتواند به‌شما کمک کند یک فضای لوکس و خیره کننده خلق کنید. شباهت این متریال سنگ طبیعی خیلی زیاد است. درکنار این شباهت زیاد، این متریال از خصوصیاتی برخوردار است که آن را نسبت سنگ طبیعی برتری میدهند. بخاطر همین خصوصیات است که استونیت توانسته کاربرد بسیار زیادی در طراحی داخلی فضاهای امروزی پیدا کند.

 

خصوصیات ماربل شیت

ابعاد بزرگ تولید میشود یکی از خصوصیات آن نصب راحت و سایز بزرگ و بدون درد بودن آن است ، ماربلشیت رنگهایی مثل طرح انواع سنگ مرمر سفید ساده بصورتی و یا سبز و غیره تولید می شود

  • یک نسبت به سنگ صرفه اقتصادی بالایی دارد
  • در برابر رطوبت و آب مقاوم است
  • دارای وزن سبک ای هست ب
  • ه صورت تا روی سقف نیز قابل اجراست
  • روی ستون ها با ابزار مختلف قابل اجراست
  • سایز بزرگ دارد و بصورت یکپارچه نمای زیبا ایجاد می کند
  • قابل اجرا سرویس بهداشتی و حمام و توالت
  • علت عدم استفاده از مصالح ساختمانی هنگام نصب کثیف کاری ندارد
  • از بار بلژیک می‌توان در ابعاد کوچک و بزرگ استفاده کرد باشید
  • روی دیوارهای خوزستان هم قابل اجراست

معایب ماربل شیت

با اینکه این متریال ارزشمند دارای صفات ارزنده میباشد حکم دیوار پوش هست که این خصوصیات را وجود داشته باشد اما اینجا به معایب اندک آن اشاره می کنیم.

  • در زمستان سرد است
  • نسبت به سگ احساس واقعی بودن کمتری دارد
  • ظاهر و نمای گرمی ندارد و بیشتر به محیط ظاهر لوکس القا می‌کند

    ماربل شیت در چه مکان هایی قابل نصب است

    • قابل نصب محیط منزل
    • قابل نصب و سرویس بهداشتی
    • قابل نصب بیمارستان و فضای درمانی
    • اجرا راه پله ها
    • اجرا بالکن
    • اجرا بین کابینت ها
    • نصب در اتاق پذیرایی و اتاق خواب و اتاق کودک
    • نصب درب پارکینگ
    • تقریباً هر فضای داخلی قابل استفاده است

قیمت ماربل شیت

قیمت باتوجه به مدل های مختلف آن و نوع طراحی و اجرا آن می تواند متفاوت باشد برای این که به قیمت درست و دقیق محیط نصب رسید حتماً با کارشناسان ما تماس بگیرید دلیل اینکه قیمت ماربلشیت ازطریق تلفن قابل استعلام است بیشتر به شرایط اقتصادی بازار و نوار نوسانات ارز کشور بر میگردد بطوری که قیمت ماربلشیت همواره درحال تغییر است

  • نصب و اجرا
  • ابتدا باید دیوار را اندازه بگیریم
  • دیوار باید کاملاً تمیز شود
  • ورق ها را برش دهید
  • چسب به اندازه مورد نیاز روی دیوارها اعمال کنید
  • و آخر هم روی دیوار با تراز مناسب قرار دهید

پدیده ای مثال زدنی در صنعت دکوراسیون داخلی است. این سبک از دیوارپوش این دیواروش با داشتن بالاترین میزان رضایت مشتری در صدر متریال های مورد استفاده درمیان انواع دیوارپوش هایی است که امکان عرضه آن در بازار دکوراسیون داخلی وجود دارد. بعلت انعطاف پذیری بالا و طرح های متنوع دست طراحان و مصرف کنندگان را در انتخاب باز گذاشته و توانسته است جایگزین مناسبی برای بسیاری از متریال های قدیمی تر باشد.

اولین و پایه ای ترین سوال معمولا پرسیده می شود درباره ی جنس دیوارپوش های سنگی است. این متریال از پایه پی وی سی به میزان 70 درصد و 30 درصد مابقی در ماربل شیت حاوی پودر سنگ هستند تا جنس متریال را به سنگ طبیعی نزدیک تر نماید و مواد افزودنی ضد حریق و ضد باکتری و میکروب نیز دراین پایه متریال استفاده میگردد تا خیال شما نسبت به‌مقاومت و دوام این متریال راحت باشد. همواره سوالاتی درمورد ورق های سنگی یا ماربل شیت مطرح بوده که ذهن خریداران و یا طراحان به‌خود مشغول میسازد دراین مقاله سعی داریم که برخی ازاین سوالات متداول شما پاسخ دهیم و ازمکان های مناسب برای دکوراسیون نیز صحبت کنیم.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
مهدی میرزایی

سنگ مصنوعی

پیشرفت صنعـــت ساختمان و شهرسازی از یک سو و سلیقه هـــای و علائق متفاوت بشر از سوی دیگر این نیـــاز را به وجود آورد که سنگ هایی با طرح های جدید و البته مختلف و همچنین فاکتور هـــای فیزیکـــی و مکانیکـــی، کیفیـــت بالاتر و قیمـــت مناسب، در دسترس قرار گیرد. از این رو با رشد سریع جمعیت جهـــان و تفاوت در سلیقه افراد، دیگر سنگ های طبیعـــی پاسخ گوی این نیاز انسانـــی و سلیقه ای نبودند. بنابراین فشار بازار موجب گردید ترکیب علوم مهندسی و هنر جایگزین مناسبی را برای این چالش ارائه دهند. راه حل جدید در حقیقت آمیخته ای از گرایش های مختلف علوم مانند عمران، معماری، شیمی، فیزیک و … بود که با عنوان سنگ های مصنوعی شناخته می شوند. در سنگ مصنوعی، با ترکیب مواد و عناصر مختلف امکان ساخت سنگ هایی با زیبایی خاص، نمای یکدست و البته بدون تغییـــر در رنـــگ و طـــرح مدنظـــر تنها بـــا افـــزودن رنگ دانـــه و رزین سمنت پلاست وجود دارد. در این نوع از سنگ ها امکـــان استفاده از سایر اجزای صنعتی مانند قطعـــات فلـــزی، دانه هـــای فسیلـــی و همچنین قطعـــاتی از سنگ هـــای قیمتـــی به عنوان بخشی از ساختـــار سنـــگ وجود دارد که در نهایت علاوه بر بهبود ویژگی های فیزیکی سنگ سبب زیباتـــر و منحصر به فرد شدن طرح هـــا و مدل های سنگ مصنوعی می شـــود.

 

سنگ مصنوعی چیست؟

سنگ مصنوعی (معادل واژه انگلیسی Artificial stone) ترکیبی از سنگ‌ های طبیعی با مواد افزودنی دیگر است که مواد اولیه سنگ مصنوعی شامل ترکیباتی نظیر سیمان و افزودنی های پلیمری است که سبب کاهش وزن و نصب سریع تر در آن ها خواهد شد. ایده ساخت سنگ مصنوعی به واسطه افزایش زیبایی و تنوع طرح و رنگ در نمای داخلی و نمای بیرونی ساختمان ها، سنگ فرش و کف پوش ها و همچنین محوطه سازی های بیرونی پدید آمد. تولید سنگ مصنوعی، پاسخی به نیاز سلیقه های مختلف در طراحی و فاکتورهای فیزیکی و مکانیکی با کیفیت و هزینه بهینه است.

یکی از ویژگی های مهم در سنگ های مصنوعی وزن، ضخامت و قیمت کمتر آن ها نسبت به سنگ های طبیعی است. از آنجا که سنگ های مصنوعی از ترکیب مجدد سنگ های طبیعی با مواد افزاینده دیگر ساخته می شوند دارای قیمت کمتری نسبت به سنگ های طبیعی هستند. همچنین برای آماده نمودن یک سنگ طبیعی و استفاده آن در صنعت باید کارهای زیادی بر روی آن انجام گیرد که اجرای فرایندهای آن هزینه بر خواهد بود. با توجه به آن سنگ های مصنوعی دیگر نیازی به این فرایندها ندارند و در کنار آن می توان از طرح ها و رنگ های مختلف متناسب با سلیقه مشتری تولید نمود. یک نکته دیگر در تولید سنگ های مصنوعی ضخامت کمتر آن ها است که با توجه به مقاومت ساختاری بکار رفته در آن ها می توان از آن ها در فنداسیون های خاص با توانایی بالا بهره گرفت. سنگ های مصنوعی به دلیل رس بکار رفته در آن ها دارای قابلیت تحمل گرمایی بالایی هستند که این ویژگی سبب شده از آن در ساخت فضای خارجی و شومینه بهره برد. همچنین به دلیل بکار رفتن سیمان در آن همانند دیگر محصولات سیمانی عمر مفید بالایی خواهد داشت.

تفاوت با سنگ های طبیعی

از منظر قیمت، سنگ های مصنوعی به دلیل نحوه تولید و انتقال آن به بازار و البته ویژگی هایی مانند وزن و ضخامت کمتر دارای قیمتی به مراتب کمتر از سنگ های مصنوعی هستند. از سوی دیگر با انتخاب عناصر افزودنی متفاوت می توان مقاومت ساختاری آن ها را تا حد بسیار زیادی افزایش داد.

تاریخچه سنگ مصنوعی

در رابطه با تار?خچه تول?د سنگ مصنوع? م? توان به تول?د اول?ن نمونه های موزا??ک در 2000 سال قبل در روم باستان اشاره کرد. پس از آن ن?ز در ?ونان نمونه هایی از سنگ های مصنوع? با استفاده از قطعات مربع? سنگ های طب?ع? ساخته شده است. یونانیان از ا?ن تول?دات به عنوان سنگ فرش استفاده م? کردند و با تصاو?ری از انسان، ح?وانات و طرح های هندس? منظم به آن ها نقش می دادند. تول?د ا?ن محصول تحت عنوان تجاری سنگ مصنوع? و به شکل? که امروزه مورد استفاده قرار م? گ?رد از سال 1960 در کشور ا?تال?ا آغاز شده است.در مواد اولیه سنگ مصنوعی از سیمان، رس‌ها، آگرگات ‌های سنگ ‌های ضایعاتی و خاک‌ های سبک وزن استفاده می ‌شود. برای بهره‌گیری از رنگ ‌های مختلف و زیبایی سنگ‌ مصنوعی از رنگ دانه های اکسید آهن استفاده می شود.

به دل?ل برخ? و?ژگ? های خاص مصالح سنگ? نسبت به سا?ر مصالح ساختمان?، ا?ن مصالح از د?رباز ?ک? از پرکاربردتر?ن مصالح مورد استفاده انسان از بدو شروع زندگ? بشر روی ا?ن کره خاک? بوده است. در واقع م? توان چن?ن گفت که در ط? س?ر تار?خ? تمدن بشری مصالح سنگ? همواره مورد استفاده بشر بوده است، اما در ا?ن س?ر تکامل? و در برهه های زمان? متفاوت، نوع استفاده بشر از ا?ن مصالح متناسب با آن زمان تغ??ر کرده است.(آذران پلاستیک)

 

اما می توان گفت فناوری تولید سنگ مصنوعی به شکل امروزی از حدود سال 1960 و در کشور ایتالیا شکل گرفت. بدین ترتیب کارخانه های تولید سنگ مصنوعی با سرعت در این کشور شروع به فعالیت کردند.پ

امروزه ن?ز مصالح سنگ? با اشکال مختلف و به طور وس?ع? در فعال?ت های مختلف عمران? مورد استفاده قرار م? گ?رند. به عنوان مثال سنگ های ساختمان? از جمله مصالح سنگ? به شمار م? روند که با توجه به و?ژگ? های مطلوب ز?ادی که دارند کاربرد بس?ار گسترده ای در معماری و نمای ساختمان ها در مناطق شهری دارند.(آذران پلاستیک)

 

ویژگی های سنگ مصنوعی

  • وزن بسیار سبک تر نسبت به انواع طبیعی آن ها

وزن سنگ های مصنوعی در حدود 15 کیلوگرم برای هر مترمربع است

  • طرح ها جذاب

ظاهر و طرحها?? که برای ساخت سنگ مصنوع? م? تواند مورد استفاده قرار گ?رند بس?ار متنوع و ز?با هستند. به کارگ?ری اجزا، عناصر و دانههای غ?رمعمول مانند اجزای فس?ل?، قطعات فلزات و ن?ز هر دانه مورد نظری که بتواند در ترک?ب مخلوط سنگهای مصنوع? قرار گ?رد جزء مزا?ا?? است که ز?با?? منحصر به فردی به سنگهای مصنوع? م? دهد.

  • رنگ های متنوع

ع?وه بر ا?نکه رنگدانه های مختلف? م? تواند برای رنگ کردن سنگ مصنوع? به کار برده شود و هررنگ ترک?ب خاص? را به سنگ م? دهد، ثبات رنگ در تمام قطعات سنگ اسلبها و ت?لها از د?گر خصوص?ات سنگهای مصنوع? است.

  • ضخامت کم

ضخامت سنگ های مصنوعی در مقایسه با مقاومت بالای آنها بسیار پایین است

  • عمر بسیار زیاد

این نوع از سنگ ها با وجود حفظ سایر ویژگی های خود دارای عمر مفید بالا هستند. تکنولوژی تولید این محصولات با ترکیب سیمان های کیفیت بالا، عمر مفید استفاده از سنگ مصنوعی را تا بیش از 30 سال تضمین می نماید .

  • مقاومت بالا

بر اساس آزمایش های صورت گرفته از نظر مقاومت سنگهای مصنوعی در برابر فشار، انعطاف‌پذیری و یخ‌زدگی و خراشبرداری میتوان اذعان داشت نسبت به سنگهای طبیعی از وضعیت بهتری برخودار هستند.

  • امکان سفارش طرح خاص با رنگ دلخواه

در موارد خاص و در صورت نیاز مشتری محصول نهایی می تواند مطابق با طرح و رنگ پیشنهادی طراحی و تولید شود.

تکنولوژی ساخت سنگ مصنوعی

معمولا موادی که برای تولید سنگ مصنوعی بکار می رود به گونه ای تعیین می شوند کـه محصول نهایی بـرای استفاده در کارهـای داخلی و خارجی ساختمان چه در کف و چه در نما ایده‌آل و مناسب باشد. فناوری ترکیبـی ویبـره-پـرس و نیـز بکـار بردن مواد طبیعی سنگ در ترکیب آن از جمله مرمرها، سنگهای کلسیتی، گرانیتها، و سـنگهای سیلیـسی بـه همراه سیمان و مقدار کمی آب خواصی به سنگ میدهد که %75 کیفیت خواص سنگ طبیعـی را دارا باشـد.

کاربرد سنگ مصنوعی

همانطور که پیش از این نیز بیان شد ایده ساخت و تولید سنگ مصنوعی از آنجا شکل گرفت که طراحان و معماران ساختمانی جهت زیباتر و منحصربه فردتر کردن فضاهای داخلی و بیرونی ساختمان از جمله کفپوش ها و نمای دیوار به سنگ هایی با فاکتورهای مد نظر خود نیاز داشتند. این موارد استفاده موجب ظهور سنگ های مصنوعی شدند. اما کاربرد آن ها منحصر به این چند بخش نشد و روز به روز به تغییر سلیقه ها و نیاز جامعه کاربردهای جدیدتری پیش روی این نوع محصولات قرار گرفت. بطور خلاصه اصلی ترین کاربردهای سنگ مصنوعی را می توان شامل موارد زیر بر شمرد:

  • نمای بیرونی ساختمان
  • نمای داخلی ساختمان
  • محوطه های داخل حیاط خانه
  • زیباسازی فضای شهری
  • کف پوش و سنگ فرش
  • نمای داخل سرویس های بهداشتی و حمام
  • نمای شومینه
  • نمای ستون های ساختمان
  • نمای پنجره
  • راه پله
  • تزیین ویلا و باغ ها
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
مهدی میرزایی

استون شیت

استون شیت با بهترین کیفیت بازار قیمت استون شیت – آذران پلاستیک

استفاده کردن از انواع سنگ در دکوراسیون داخلی در فضاهایی مانند ادارات، نمایشگاه ها، سالن های سینما، کنفرانس و یا منازل با توجه به نمای لوکسی که به فضا می ‌دهد همیشه پر طرفدار بوده است. اما استفاده از سنگ طبیعی در کنار تمامی زیبایی ها و خاصی که دارا می باشد دارای معایبی هستند.

مثلاً مراحل نصب سنگ بسیار سخت است و با شلوغ کاری بسیار زیادی انجام می شود. سنگها وزن بسیار سنگینی دارند. که ممکن است با توجه به زلزله و یا دیگر موارد مقداری خطرناک باشد بنابراین بهترین گزینه برای استفاده به جای سنگ می تواند دیوار پوش هایی باشد که دارای طرح سنگ هستند استون شیت یکی از بهترین دیوارپوش هایی است که نزدیک ترین و طبیعی ترین شکل ظاهری را به انواع سنگ دارد و برای تهیه آن نیازمند بودجه کمتری خواهید بود.

استون شیت چیست؟

استون شیت نوعی ورق سنگ مصنوعی است که از ترکیب پی وی سی و پودر سنگ ساخته می شود که مقاومت بسیار بالایی در برابر رطوبت و نم دارد و قابلیت شستشو را نیز دارا میباشد. شما میتوانید از این ورقه ها در مکان های مختلفی مانند فضاهای بین کابینت، سرویس بهداشتی، حمام، ساختمان، ستونها و دیگر مکان‌ها استفاده نمایید. این ورقه ها جایگزین بسیار مناسبی برای سنگ ها هستند که دارای ضخامت کمتری هستند و همچنین بار تخریبی آنها بسیار کم می‌ باشد به راحتی نصب می شوند و کثیف کاری و دردسرهای چسباندن سنگ را نیز ندارند.

مزایای استفاده از استون شیت چیست؟

استون شیت یکی از انواع دیوارپوش ها می باشد که خاصیت ضد نم و رطوبت دارد، آنتی باکتریال است و بیشتر در بیمارستانها و یا در فضای مهد کودک ها استفاده می شود هیچ جرم و میکروبی روی آن نمی ماند و شما می توانید به صورت کامل رفع نیاز شستشو دهید و نظافت نماید شما می توانید هر نوع مواد شوینده و ضدعفونی کننده را برای آن استفاده کنید شما همچنین می توانید از استون شیت در فضاهای گرم یا در آشپزخانه استفاده نمایید زیرا در برابر حرارت فرم خود را از دست نمی دهد و در صورت اشتعال خود به خود خاموش می شود و شعله ور نمی شود.

همچنین استون شیت خاصیت ضد ضربه، ضد خش دارد بسیار محکم و مقاوم است و شما می توانید از آن در فضاهای پر تردد عمومی مانند سینما، پاساژ ها، راه پله ها استفاده کنیم و نصب آن بسیار راحت است و با استفاده از چسب های مخصوص و یا میخ های بادی ریز به لایه زیرین خود روی دیوار می چسبد دارای ابزارهای سنگی متناسب با روکش های خود می باشد که به راحتی می توانید آن را در انواع فروشگاه ها به صورت حضوری و یا انلاین خریداری کنید.

استفاده از استون شیت در دکوراسیون داخلی

شما می توانید به راحتی و بر اساس سلیقه خود انواع طرح های استون شیت و یا سنگ مصنوعی را در فضاهایی مانند لابی، راهرو، پارکینگ و فضاهای داخلی در انواع ادارات و یا دیگر فضاها استفاده نمایید. همچنین می توانید از استون شیت به عنوان فضای بین کابینتی در آشپزخانه و همچنین سنگ روشویی در حمام و سرویس‌های بهداشتی نیز استفاده نمایید.

کاربردهای دیگری که استون شیت دارد این است که قابلیت استفاده به عنوان سقف کاذب و یا کفپوش را دارا می باشد. استون شیت ها دارای ظاهر براق هستند و بسیار متراکم اند و ضخامت آن ها نیز کم می باشد. این دیوارپوش ها به هیچ عنوان درزی ندارند و یکپارچه هستند شما می توانید آنها را به صورت تایلی خریداری نمایید همچنین این محصولات قابلیت استفاده روی درب را نیز دارا می باشند.

استون شیت ها دوستدار محیط زیست هستند.

اگر از انواع سنگ برای تزیینات دکوراسیون داخلی خود استفاده نمایید جدای از اینکه باید هزینه بسیار زیادی را برای آن پرداخت کنید باید گفت که شما تقریباً به محیط زیست نیز خسارت میزنید به خاطر اینکه شکل گیری و پدید آمدن یک قطعه سنگ در دل طبیعت میلیونها سال طول می کشد تا زمانی که شما متوجه این عدد می شوید اهمیت و ارزش سنگ طبیعی برای شما نمایان تر خواهد شد.

منابع دیگری مانند نفت، گاز، درخت، آب نیز در راس توجه ما قرار دارند که تولید مجدد آنها نیز مانند سنگ بسیار طولانی می باشد. سنگ ها جزو منابع طبیعی هستند که پایان پذیرند زیرا روند شکل گیری مجدد آنها بسیار طولانی است و استخراج بی رویه آنها می تواند باعث آسیب زدن به محیط زیست و همچنین اسیب به نسل بعدی  می شود اما استفاده از استون شیت مانع این اتفاقات می شود زیرا آنها ورق هایی هستند از جنس پی وی سی و پودر سنگ که در آنها سنگ بسیار کم به کار رفته است و همین امر باعث جلوگیری از آسیب به محیط زیست می شود.

 

نصب استون شیت

بسیار از مشتریان بعد از خرید استون شیت در ابتدا تصمیم می گیرند که خود با توجه به راحتی نصب،  اقدام به نصب استون شیت ها نمایند اما زمانی که ورق ها دستتان میرسد شاهد این خواهید بود که طرح‌های متفاوتی بر روی این ورق ها وجود دارد و نصب آنها تنها کار نصابان حرفه ‌ای است که بتوانند این طرح‌ ها را به صورت طبیعی کنار یکدیگر قرار دهند و کار نصب استون شیت را انجام دهند با این که نسبت آنها تنها نیاز به برش و چسب دارد اما باید به این نکته توجه کنید که برای آن که شکل طبیعی سنگ های روی استون شیت حفظ شود حتماً باید از نصابان برای این کار کمک بگیرید.

تفاوت استون شیت و کاشی

در سال‌ های قبل و قبل از باب شدن استفاده از دیوارپوش های استون شیت و ماربل شیت بسیار مرسوم بود  که از انواع کاشی ها برای تزیین فضای داخلی و دکوراسیون ها در آشپزخانه و سرویس بهداشتی استفاده شود. درست است که کاشی ها نیز قیمت کمتری نسبت به سنگ های طبیعی داشتند اما با گذر زمان و با توجه به اینکه لعاب کاشی با مرور زمان از بین می‌ رفت و یا آنها با توجه به فشار زیاد شکسته می ‌شدند باعث شد که طراحان به فکر استفاده از دیوارپوش هایی از جنس سنگهای مصنوعی به نام استون شیت بیفتد.

این مواد و متریال جایگزین بسیار مناسبی برای کاشی ها می باشند زیرا درز های موجود در کاشی ها را ندارد که باعث می شود میکرو با جرم در آنها جمع نشود همچنین ضخامت آنها نسبت به کاشی ها بسیار کمتر میباشد و وزن کم آن ها باعث می شود تا ساختمان وزن بیشتری را تحمل نکند.

قیمت استون شیت

مطمئنا قیمت استون شیت در زمان خرید با توجه به سرمایه شما از اهمیت بسیار بالایی برخوردار می باشد قیمت و هزینه استون شیت می تواند با توجه به متراژ، کیفیت، ضخامت، برند و فروشگاه مورد نظر دارای قیمت های متفاوتی باشد. بنابراین قبل از آن که اقدام به خرید استون شیت نمایید توصیه می کنیم حتما با شماره هایی که بر روی سایت المان پلاست قرار دارد تماس بگیرید تا با قیمت آن و همچنین موجودی آن مطلع شوید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
مهدی میرزایی

سقف کاذب چیست

سقف کاذب درمنزل همانقدر اهمیت دارد که‌در محیطهای اداری مااز آن‌به عنوان یک محصولی دکور استفاده میکنیم ، سقف کاذب زیبا محیط راگرم و زیبا جلوه خواهند داد. قبلا طاق را صرفا با یک نقاشی و گچ کردن به اتمام می رساند اما امروزه سلیقه‌ها تفاوت پیدا کرده است، کسی به‌سراغ نقاشی و گچ نمیرود ، ما برای شما هم نمونه های مختلفی رابه ارمغان خواهیم اورد و هم اینکه قیمت مناسبی دارد، شما می توانید بهترین را درطاق نصب کنید و استفاده نمایید. در واقع سقف کاذب را میتوانیم روی طاق اصلی نصب کنیم و یک بار بر روی طاق اصلی با وزن بسیار کم به این جهت که وزن سازه‌ها و تایلهای برروی قسمتهای طاق تقسیم بندی می‌شود و هیچ گونه بار اضافه رابر سازه اصلی ساختمان تحمیل نمیکند.

همیشه برای آذیین بندی و دکوراسیون سقف پوش متریال مختلفی را ما در شرکت اذران دکور به مشتری خود معرفی میکند ، اصلا مشکلی نیست‌که متراژ پروژه شماچقدر باشد کم باشد یازیاد و یااینکه محیط پروژه منزل باشد یامحیط اداری و کاری ،‌ همواره مارا به‌عنوان مشاور دکور خوددر کنار خودداشته باشید. ماهمیشه متریال درجه یک را خدمت شما ازدرب کارخانه عرضه خواهیم کرد. تصمیم گرفته‌ایم‌که خرید شمارا بی واسطه انجام دهیم و تمامی متریال مربوط به سقف کاذب همچون خود تایل و نیز سازه آن رابه صورت مستقیم در رنگ بندی مختلف به‌شما خوبان عرضه مستقیم داشته باشیم . بنابراین کیفیت درجه یک رابرای‌خود اولویت قرار داده‌ایم و نیز داشتن قیمت کاملا پایین باتوجه به‌بودجه ریالی شماخوبان به‌عنوان سروران شرکت را مد نظر خودداریم.

سقف کاذب در واقع تشکیل شده است از چندین متریال که در کنار هم قرار گیری آن باعث شکل گیری یک طاقبسیار ایده ال خواهد شد، در واقع سقفی که از طاق اصلی نزدیک به ده تا پانزده سانت پایین تر باشد تا بتوانیم فرایندهای مختلفی همچون، مخفی کردن تاسیسات ساختمان، لوله کشی آب و فاضلاب، همچنین برق کاری را میتوانیم در پشت این تایلهای بسیار زیبا مخفی کنیم. در واقع یک نوع عایق پوششی و از سمت دیگر به نوعی عایق صوتی هم هست، به این جهت که معطوف به قسمت خاصی نیست، هم در منازل و نیز در مراکز تجاری و خرید و از سمت دیگر در مراکز عمومی قابلیت نصب را دارد.

در واقع سقف کاذب تقسیم بندی می شوند به:

پانل پی وی سی در انواع و رنگ بندی گوناگون

تایل پی وی سی در انواع مختلف همچون ساده و روکش دار

تایل گچی در انواع مختلفی همچون (ساده، تخم مرغی و حصیری)

تایل اسمان مجازی در حدود 40 طرح و رنگ مختلف همراه با سازه کشی کشسان

سقف کاذب سی ان سی cnc که به صورت همراه با سازه کشی درجه یک از سازه های گالوانیزه سفید و طلایی

سقف کاذب دارای تنوع های مختلفی است، به هر پوششی که باعث شود طاق را آذیین بندی و آرایه های داخلی ساختمان را در داخل آن نصب کنیم، سقف پوش یا سقف کاذب گفته می شود، شما در منزل یا محیط اداری خود در حال حاضر یک سقفی دارید که بالا سر است، حالا نیاز است این طاق از شمایل تکراری خود خارج شود و به یک طاق زیبا تبدیل شود.

خوب در ابتدایی روش ما باید یک باری را به این طاق اضافه کنیم،‌ بنابراین در مرحله اول کارشناسان شرکت آذران پلاستیک،‌ طاق را از نظر استحکام سنجی خواهند کرد که ایا میتواند نیاز مشتری را بر طرف کند و ما میتوانیم سقف پوش به آن اضافه کنیم یا خیر خوب در اکثر پروژه‌ها این امکان وجود دارد اما در بعضی دیگر چنانچه که امکان پذیر نباشد حتما اقدام به استحکام آن خواهیم نمود.

 

خرید سقف کاذب

در این بخش در مورد خرید سقف کاذب با شما صحبت کنیم و در این مهم اشاره کنیم که تهیه کردن سقف کاذب به سهل ترین روش ممکن امکان پذیر است، در سایت شرکت اذران دکور به خوبی شما نمونه های مختلف را در حال مشاهده کردن هستید، ولی خوب باید به صورت حضوری هم این متریال دیده شود و در نهایت تصمیم گیری شود، کیفیت ها را در رتبه های بالایی قرار داده شده است، همه جنس ها در درجه اول قرار گرفته است و در هم چنین حضور تیم نصاب حرفه ای در این امر محقق می شود. کافی است که شما مشتری های محترم در تهران و نیز شهرستان های خوب کشورمان این متریال را مشاده کنید و بعد در خدمت باشیم. در روش های خرید خدمت شما دوستان اشاره می کنیم که دو بخش مجزا وحود دارد که شما تهیه کنید، در بخش اول این است که به صورت خرید انلاین داشته باشید، در هر پیام رسان هایی که روی تلفن همراه شما وجود دارد، تیم ما در خدمت شما است که با کیفیت ترین نوع جنس و نیز پر فروش ترین ها را به شما تقدیم کند، هم چنین در هر زمینه ای ویژگی ها و نیز معایب این امر را نیز خدمت شما شرح ادب می کنیم. روش های مختلفی در این سال ها برای خرید کردن شما وجود دارد، معمولا بیشتر مشتری ها به روی خرید انلاین گرایش دارند ولی عزیزانی هم هستند که در تهران و حومه هستند و با توجه به دسترسی بسیار خوب از طریق خیابان ها و اتوبان ها، به راحت ترین شکل به محیط شرکت می رسید و ما خدمتگزار شما باشیم.

اشاره کردیم در مورد خرید سقف کاذب، روش های حضوری هم امکان پذیر است برای دوستانی که در شهرستان های خوب کشورمان هم حضور دارند برای تهیه کردن این کالا به سراغ پیام رسان های داخلی یا خارجی خواهند رفت و با علم بر اینکه کاملا کاتالوگ های بسیار مناسبی از این متریال روی سایت اذران دکور وجود دارد شما قادر هستید که مدل های مختلف را نگاه کنید و در نهایت انتخاب خودتان را از بین این همه مدل داشته باشید، چرا که فیلم های قبل و بعد از نصب هم وجود دارد که با علم بر اینکه کیفیت را در نظر داریم، حتی اموزش نصب را نیز در این بستر خواهیم داشت. هم چنین برای شما این مهم فراهم است که به انبارها غرب و نیز جنوب غرب ما تشریف ببرید و به صورت حضور هم این متریال را نگاه کنید و در نهایت تصمیم سازی کنید که ایا این کالا برای شما مناسب است یا خیر. در این بخش هم انباردارها و نیز تیم فروشی از ما حضور دارند که کاملا متریال را خدمت شما دوستان گرامی معرفی کنند و تصمیم گیری نهایی را با شما داشته باشند و حتی می توانید که درب انبار نیز تسویه حساب انجام بدهید و اگر اتومبیل دارید این متریال را با خودتان حمل کنید. کافی است که فقط افتخار بدهید و از سقف کاذب آذران پلاستیک خرید خودتان را داشته باشید.

 

سقف کاذب پی وی سی pvc

اکنون نیاز است که کمی توضیحات بیشتری را خدمت شما در مورد سقف کاذب ارائه دهیم تا راهکار مناسب خرید را پیش پای شما عزیزان قرار دهیم. سقف های کاذب و تایل های 60 در 60 کاملا به صورت شکل هندسه ای مربعی است، این نوع سقف به جهت زیبایی و قیمت مناسب بسیار از سوی متشری های مورد استقبال قرار گرفته است. این نوع سقف به وسیله پروفیل های آلومینیومی و یا گالوانیزه به رنگ های طلایی یا نقره ای و مسی به فروش میرسد. به صورت شبکه های 60 در 60 سانتیمتر به همدیگر متصل یا کلیک میشود و در نهایت تایل ها روی آن قرار خواهد گرفت

مهمترین بخش سقف های کاذب پی وی سی pvc داشتن زیرسازی مناسب است، بدین شکل که با یک زیرسازی میتوانیم عالیترین قسمت آن دسترسی هرچه سریعتر به سقف می باشد که احیانا برای لوله های تاسیسات و نیز شبکه کشی و کابل های برق دسترسی عالی خواهد داشت. چنانچه که این نوع تایل را با سقف های دیگر که در قسمت سقف پوش ها توضیح داده ایم ترکیب کنید یک ترکیب ایده ال را خواهید داشت.

در واقع سقف کاذب پی وی سی را شما می توانید در تمامی بخشها خریداری و نصب کنید و معطوف به مکان خاصی نیست، مثلا در مورد آسمان مجازی ما عرض میکنیم که معمولا برای سرویس بهداشتی و یا حمام، از سمت دیگر برای یک قسمت از اشپزخانه یا مطب پزشکی می توانید استفاده کنید اما در مورد پانل پی وی سی موضوع متفاوت است، تنها سقف کاذبی است که میتوانید هم روی دیوار و هم روی سقف نصب کنید در واقع همین نوع از محصول پی وی سی با داشتن طول شش متر و عرض بیست سانت است که هر بسته ی آن می تواند فضایی در حدود 12 متر مربع را پوشش دهد.

  

سقف کاذب ارزان

بخش دیگری که برای شما اهمیت دارد به قیمت های و بهای ریالی ارزان قیمت است، به این خاطر است که به سمت و سوی سقف کاذب ارزان خواهیم رفت و با توجه به مدل هایی که روی تار نمای وجود دارد به خوبی این محصولات را به شما تقدیم وظیفه می کنیم، اعتقاد داریم که در یک کفه ترازو هزینه جنس قرار دارد و در کف دیگر ترازو هزینه نصب قرار گرفته است، باید هر دو کفه یک سان و مساوی باشد، اگر تعادل این کفه بهم بریزد نهایت کار به خوبی انجام نمی شود. اجازه بدهید که این موضوع را گسترش بدهیم، شرح بدهیم که اکنون سقف های کاذب می توانید در سه جنبه های مختلف دسته بندی شود، از نوع بهای اقتصادی، بهای متوسط و نیز قیمت تمام شده لوکس دسته بندی شود، در این بخش که خدمت شما هستیم در مورد قیمت ارزان در حال صحبت کردن هستیم و کمی جلوتر هم در مورد سقف کاذب لوکس هم با شما عرض ادب می کنیم، همان طور که می دانید در سال های گذشته نوع پانل های پی وی سی و نیز نوع تایل های شصت در شصت به عنوان یک فضای بسیار خوبی در حوزه دکور وجود داشته است، اما در این امر در این سال ها هم فروش خودش را همین چند مدل نمایش داده است، مخصوص برای محیط هایی که اداری هستند و یا برای سرویس بهداشتی و حمام، تمام افراد به دنبال یک محصول و یا به زبان دیگری سقف کاذب ارزان هستند، خوب بیشتر در مورد آن در قسمت بعدی شرح می دهیم.

چه طور می توانید خرید سقف کاذب ارزان را داشته باشید، به این طریق است که قرار است در گام اول چه بخشی را ما دکور کنیم، چرا که بیش از 70 درصد از پروژه هایی که در مورد سقف کاذب است حتما در مورد نصب هم با ما و دپارتمان نصب اذران دکور صحبت می شود، خوب یک کار خوب این است که شما در نظر بگیرید که فیلم و ابعاد از محیط پروژه ارسال کنید، یک مثال اشاره کنیم که به خوبی درک موضوع رخ بدهد، به این معنی که قرار است ما یک سوله ی عظیمی را مزین به المان های دکوری کنیم، خوب در قدم اول این که قرار است که چند متر مربع باشد، هم چنین از چه کالایی برای پوشش دهی این محیط قرار است که بهره گیری شود و در نهایت تصمیم گیری کنیم که ایا این کالا در در مدت زمان خوبی هم روی فضا قرار خواهد گرفت یا خیر، به این خاطر با کارفرمای محترم صحبت میکنیم؛ که قرار است که سازه کشی کنیم و همراه با تایل های 60*60 به شما تقدیم وظیفه شود، یا اینکه پانل های پی وی سی در نوع خودش اکنون هم به عنوان یک سقف کاذب ارزان قیمت به شما تقدیم میشود، هم چنین اگر یک محیط کوچک باشد در نوع خودش اسمان مجازی توانسته است که کار را به زیباترین شکل جلو ببرد، بنابراین یک نتیجه گیری کنیم که هر چقدر متراژ پروژه وسیع تر باشد نوع جنس هم تغییر می کند، کیفیت ها هر کدام هم متفاوت است ولی خوب در محیط های کوچک اشاره کنیم هر چقدر که جنس لوکس تر باشد طول عمر بالاتری را نیز در پی دارد. در بخش های دیگری در مورد سقف کاذب در تهران و شهرستان اشاره کنیم.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
مهدی میرزایی