پارکت یکی از محبوب ترین طبقه برای دکوراسیون داخلی است. نوسازی کف و تبدیل سرامیک به پارکت یکی از محبوب ترین اقدامات در روند نوسازی دکوراسیون داخلی خانه است.

پارکت یکی از محبوب ترین کف دکوراسیون کف است که طرح های متنوع آن می تواند ظاهر جذاب دکوراسیون را دو برابر کند.

 

لمینت ، که به عنوان کفپوش لمینت یا لمینت نیز شناخته می شود ، از HDF ، الیاف چگالی جامد ساخته شده است و به عنوان یک پارکت ، مستقیماً از خود درخت ساخته نمی شود. برای تفاوت بین پارکت و لمینت ، می توان گفت که لمینت تفاوت های زیادی با پارکت چوب دارد ، از جمله موارد زیر:

 

کف الاستیک

کف الاستیک از موادی ساخته شده است که خاصیت خاصیت ارتجاعی دارند. این محصولات شامل محصولات مصنوعی مختلفی مانند مشهور ، چوب پنبه ، پلاستیک و سایر محصولات است. سطوح نمایشگر مورد استفاده برای رقصیدن یا ورزشکاران از کف چوبی یا کف الاستیک ساخته شده است.

 

 لمینت:

لمینت به کف اتاق چسبانده نشده است ، اما توسط یک زن و مرد با شیارهایی به نام کلیک و اطراف لمینت ها در کنار هم قفل شده است. افزایش دسک تاپ وزن لمینت های به هم پیوسته را افزایش می دهد و این وزن یکی از عواملی است که بدون استفاده از چسب ، لمینت های کف را حفظ می کند.

 

به دلیل کمبود چسب در هنگام تخمگذار لمینت ، کف اتاق آسیب نمی رساند. به عنوان مثال ، اگر کف اتاق آسفالت شده باشد و کفپوش لمینت اعمال شود ، اگر به دلایلی بخواهیم پس از مدتی لمینت ها را جمع کنیم ، می توانیم بدون کوچکترین آسیب به سطح سنگ پایه این کار را انجام دهیم.در این روش ، لمینت را می توان چندین بار پس از نصب جمع کرد و دوباره در جای دیگر قرار داد.

کفهای چند لایه به دلیل گسترش کف در زیر آنها قبل از نصب ، پس از اجرای کامل ، از انتقال صدا به شدت جلوگیری می کنند. این فوم به جز عایق صدا ، عایق و گرما و سرما.

 

لمینت نسبت به پارکت چوبی قدیمی بسیار مقاوم تر است.

لمینت نسبت به پارکت قدیمی در برابر اشیاء تیز بسیار مقاوم تر است.

سرعت تخمگذار و انجام لمینت بسیار زیاد است.

پس از نصب دیگر نیازی به زیر و لاک وجود ندارد و پس از تمیز کردن مبلمان می توان آنرا ترتیب داد.

لمینت بسیار اقتصادی تر از سایر مصالح ساختمانی مانند سنگ ، سرامیک و غیره است.

 

<** ادامه مطلب... **>

 

نصب سریع لمینت: نصب لمینت بسیار سریع است و می توانید یک روز کفپوش را لمینت کنید ، لمینت مانند اره منبت کاری اره منبت کاری است و برای قرار دادن آن به خمپاره ای احتیاج ندارید تا در نصب آن وجود نداشته باشد. 

 

نصب لمینت سبک: لمینت به راحتی نصب می شود تا مصرف کننده بتواند مصرف کننده را نیز به دلیل انعطاف پذیری لمینت نیز توسط افرادی که مهارت فنی کمتری دارند نیز سوار شود ، اما باید توجه داشت که کف صاف و کامل خواهد بود.

 

امکان از بین بردن سریع و به راحتی لمینت: لمینت را می توان خیلی سریع برداشته و جایگزین کرد ، زیرا برای تخمگذار لمینت به خمپاره یا چسب لازم نیست ، این مشکل را کاهش می دهد و می توانید با جدا کردن ستون ها به راحتی لمینت را از کف جدا کنید. بصورت جداگانه.

 

دوام لمینت: برخی فکر می کنند لمینت سست و با دوام کمی است ، اما به یاد داشته باشید که حتی مواد طبیعی نیز با استقامت مشکل دارند. به عنوان مثال ، پارکت بسیار زیبا است و طول عمر طولانی دارد ، اما پس از مدتی پیچ خورده یا سنگ است. ترک های سرامیکی ، در حالی که لمینت نازک است و لایه بیرونی بسیار بادوام و مقاوم در برابر خراش است.لمینت را می توان خیلی سریع برداشته و جایگزین کرد.

 

الاستیک لمینت: لمینت در مقایسه با پارکت و سرامیک این است که لمینت از الیاف فشرده شده ساخته شده است ، به عنوان مثال ، اگر یک لیوان لمینت قرار دهید ، ممکن است شکسته نشود ، اما اگر آن را روی سرامیک یا سنگ قرار دهید ، احتمالاً مکث خواهد کرد.

 

ترمیم و تمیز کردن لمینت: وقتی لمینت محکم ، صاف و کامل است و هیچ شکلی وجود ندارد که زباله ها جمع شود ، بهترین راه برای تمیز کردن لمینت استفاده از یک پارچه مرطوب ، استفاده از یک تمیز کننده مرطوب در زیر تمیز کردن لمینت امکان پذیر نیست زیرا آب از طریق درزهای مو بین لمینت نفوذ می کند و آن را تحریف می کند.

 

نگاه شگفت انگیز لمینت: یکی از انتقادات لمینت در گذشته ظاهر مصنوعی آن بود ، این انتقاد ممکن است در مورد لمینت های قدیمی اعمال شود ، اما در سالهای اخیر ، تولید کنندگان لمینت تغییراتی در ظاهر خود ایجاد کرده اند تا از نظر بصری بهتر و طبیعی تر به نظر برسند واد

 

بامبو زیر

کف بامبو یکی از انواع کفهای چوبی است. لازم به ذکر است که بامبو در واقع یک چوب سخت نیست و نوعی نی است. این نوع کف دارای مزایای بسیاری از جمله استحکام و استحکام ، سختی و ظاهر شیک است. از نظر استحکام ، کف بامبو به سختی بلوط است ، که رایج ترین درخت مورد استفاده برای کف ها است. البته ، ظاهر کف بامبو می تواند سست باشد ، اما در اصل بسیار بادوام است.

مهمترین ویژگی بامبو این است که کمتر از سایر طبقه های چوبی پخش می شود و بنابراین برای هر نوع آب و هوا مناسب است. این مزیت را دارد که یک منبع تجدید پذیر و ضد آب است.

به دلیل سفتی کافی نسبت به درخت ، آنها بیشتر مستعد دندانپزشکی و خراش هستند.بامبو در دو رنگ طبیعی ، بلوند و کهربا موجود است. قطعات کف بامبو را می توان به صورت عمودی یا افقی برش داد ، که ترکیبی بسیار بهتر در موقعیت افقی است.

 

کف وینیل یا پی وی سی زیر

کف وینیل انعطاف پذیر است که از آن از چندین لایه ساخته شده است که کاملاً به هم فشرده می شوند و در واقع کف وینیل کف کامپوزیت و توت است.

کف وینیل را می توان در رول یا کاشی تهیه کرد و معمولاً با چسب ثابت است. این ماده در طیف گسترده ای از رنگ ها و الگوهای ساخته شده است و چگونه لمینت می تواند ظاهر سایر مواد را شبیه سازی کند.

 

 مزایای استفاده از کف وینیل شامل موارد زیر است:

او بادوام است

به راحتی نگهداری و تمیز می شود.

این کف را می توان بدون خم شدن مرطوب کرد و آن را برای استفاده در حمام ، آشپزخانه و غیره مناسب کرد.

نصب آن آسان است.

این می تواند نسبتاً ارزان باشد.

فرش

 

برخی از افراد ترجیح می دهند کف خانه خود از پارچه پارچه ای مانند فرش ساخته شود. البته می توان گفت که این طبقه برای افراد مبتلا به روماتیسم مناسب تر است. بسیاری از افراد ترجیح می دهند بخشی از کف خانه خود را با یک فرش بپوشانند. به عنوان مثال ، برخی از فرش ها فقط برای اتاق خواب کودکان یا اتاق های نشیمن استفاده می شود. در حال حاضر ، فرش های بازار انواع مختلفی از طراحی و بافت دارند. علاوه بر همه این مشکلات ، فرش نسبت به گرما ، رطوبت ، مواد اسیدی ، اشیاء تیز و همچنین جذب خاک بسیار زیاد ، آلودگی که باید بعد از مدتی شسته شود بسیار حساس است.

 

سنگ

اینها معمولاً گرانتر از گزینه های چینی یا سرامیک هستند ، اما از نظر زیبایی شناسی می توانند دلپذیر باشند. در حین نصب ، آنها باید به درستی مهر و موم شوند ، فرایندی که برای محافظت از کاشی ها باید گاه به گاه تکرار شود.کاشی (چینی یا سرامیک)

 

از نظر رنگ ، بافت ، شکل و پایان کاشی گزینه های زیادی وجود دارد. به دلیل سختی آنها ، خراش یا خرد کردن آنها دشوار است و در محیط های مرطوب نیز مناسب هستند. با این حال ، نصب آنها دشوار است و در صورت عدم پشتیبانی در زیر کاشی ها ، می توانند بشکنند.

 

کف داخلی

کف داخلی به جای استفاده از یک ماده به عنوان یک کل ، از اتاق به اتاق استفاده می شود. اتاق های مختلف نیازهای متفاوتی برای کف خود دارند.

 

اتاق خواب: محبوب ترین گزینه فرش است ، اگرچه از چوب ، لمینت یا وینیل مناسب است.

 

آشپزخانه: وینیل یک انتخاب محبوب است زیرا تحت تأثیر آب قرار نمی گیرد ، تمیز کردن آن آسان است و از دوام بالایی برخوردار است. کاشی های چند لایه و کف نیز گزینه هایی هستند.

 

اتاق نشیمن / اتاق ناهار خوری: احتمالاً تصمیم کف به ترجیحات زیبایی شناسی کاهش می یابد ، زیرا همه نوع طبقه مناسب است.

 

پله ها: بیشتر مناطق طبقه فوقانی با فرش پوشانده شده است زیرا مستاجران به احتمال زیاد پابرهنه می روند و کف قوی تر می تواند پر سر و صدا باشد.

 

مکان های مرطوب مانند حمام: چوب فرآوری نشده برای این اتاق ها مناسب نیست و فرش ها می توانند مرطوب و غیر بهداشتی شوند. وینیل و کاشی ایده آل هستند زیرا در آب بی اثر نیستند و به حداقل نگهداری نیاز دارند. وینیل با کیفیت خوب با امتیاز R10 لغزش نمی یابد و بنابراین برای اتاق های مرطوب ایده آل است.

 

کف تجاری

 

رایج ترین انواع کف مورد استفاده در اشیاء تجاری عبارتند از:

 

وینیل

آسان برای نگهداری و برخلاف کف کاشی کاری ، هیچ تزریقی گنجانده نشده است. این بدان معنی است که از نظر حفظ سطح سالم ، به یک انتخاب محبوب برای بیمارستان ها ، خانه های مراقبت و موارد مشابه تبدیل می شود.با توجه به کیفیت پوشش وینیل سخت، می تواند حجم زیادی از ترافیک را تحمل کند و برای طیف وسیعی از محیط های تجاری مناسب است.

 

طبقه امنیتی

 

این نوع کف، کف وینیل یا لاستیکی انعطاف پذیر، سنگین، با کیفیت بالا با مهره های غیر لغزنده است. ایجاد یک محیط کار ایمن برای بسیاری از صنایع ضروری است. نگهداری و نظافت این کفپوش بسیار آسان است. از آنجایی که شایع ترین علت آسیب های محل کار، سر خوردن، مسافرت و سقوط است، کیفیت ضد لغزش این کفپوش آن را برای بسیاری از محیط های کاری مناسب می کند.

 

فرش های تجاری و کاشی کاری فرش

 

اینها به دلیل کیفیت زیبایی شناختی که می توان به آن دست یافت، در بسیاری از مشاغل محبوب هستند. کاشی های فرش در ادارات متداول هستند زیرا به جای اینکه نقش اصلی را در فرش داشته باشند، کاشی های مخصوص را می توان دور انداخته و در صورت نیاز، انعطاف پذیری، دسترسی به طبقات مرتفع و صرفه جویی در ضایعات را دور انداخت.